Müşterilerimizi ve onların müşterilerini ilgilendiren tüm konularla ilgileniyoruz. Projelerimizdeki müşteri memnuniyeti TÜV Saarland tarafından düzenli olarak ödüllendirilmektedir (Örneğin 2020 yılında 2.1 ve 2.0 notu ile)
Müşteri memnuniyetini ön planda tutmak önceliğimizdir ve her endişeyi açıklığa kavuşturmak, çözmek ve tüm zorlukların üstesinden birlikte gelmek için her zaman elimizden gelenin en iyisini yaparız.
Türkiye'de bir CRM hizmet sağlayıcısı olarak Alman standartlarına göre çalışıyoruz ve bir TAS Alliance Ortağı olarak yüksek düzeyde bilgi ve bilgi alışverişinden yararlanıyoruz. Enerji sektöründe uzmanlaşmış bir hizmet sağlayıcı olarak yıllara dayanan deneyimimizi ve yüksek düzeydeki uzmanlığımızı müşterilerinizle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz.
Teknolojilerimize sürekli yatırım yapıyoruz. Çalışanlarımızın her zaman motive, yüksek nitelikli ve dinamik olmalarını ve her şeyden önce profesyonel hizmet vermenin anlamını bilmelerini sağlıyoruz. Çünkü bizi birbirimize bağlayan şey ortak amaçlarımızdır.
Hepimiz „evb“ yiz.
Kalite
Amacımız, müşterilerimizin ve onların müşterilerinin beklenti ve gereksinimlerini mümkün
olan en iyi hizmet kalitesi çerçevesinde karşılamaktır.
Miktar
Hiçbir işin yarım kalmamasını, müşterilerimizden gelen her talebin derhal yerine
getirilmesini sağlıyoruz. Yüksek hizmet kalitesi odaklı yaklaşımımızı teknoloji ile
birleştiriyoruz.
Güvenlik
Verileriniz bizimle güvende. Avrupa güvenlik standartlarını uyguladığımız gibi sürekli
olarak eğitime ve en son teknolojilere yatırım yapıyoruz.
“Müşteri Memnuniyetinin Geleceğine” bir deniz feneri gibi ışık tutuyoruz. Saygı, eşitlik, bağlılık, sorumluluk ve güvenilirlik ilkeleriyle müşterilerimizin yaşamlarına değer katıyoruz. Tüm bunları birliğimizden aldığımız güçle yapıyoruz. Hep birlikte güçlüyüz.
Hizmetlerimizin kalitesini sürekli iyileştiriyor ve yüksek öğrenme isteğiyle hizmet odaklı bir ortamda çalışan memnuniyetine önem veriyoruz. Çalışanlarımızla her zaman nazik ve saygılı ilişkiler sürdürüyor; sabit ve objektif performans değerlendirme standartları kullanıyoruz. Çalışanlarımıza eşit fırsatlar sunuyor ve performanslarını değerlendiriyor, başarılarını birlikte kutluyoruz. Kültürel ihtiyaçlarına saygı gösteriyoruz.
Her müşteri benzersizdir. İletişimi seviyor, her müşteri temasını bireysel bir deneyime dönüştürüyoruz. Mükemmel müşteri hizmetleri, müşterilerimizin bizim hakkımızdaki algısını şekillendirir. Bu nedenle, hedef kitlelerin beklentilerini anlayan nitelikli çalışanlarımızla en üst düzeyde müşteri memnuniyeti sağlıyoruz. Memnuniyet ve verimlilik, tüm müşteri temaslarımızda önceliğimizdir.
Kurum kültürümüzde etkin iletişim, gelişimimizin en önemli unsurlarından biridir. Dinlemeyi, anlamayı ve doğru adımları atmayı önemsiyor; sorunları nazik ve saygılı bir dil kullanarak çözmeyi tercih ediyoruz.
Çalışma standartlarımızda eşit fırsat ve haklar sunarak çalışanlarımızın kariyer hedeflerine ulaşmalarını destekliyoruz. Performans ve başarılarını birlikte değerlendirip kutluyor, kültürel ihtiyaçlarına saygı duyuyoruz.
Bir şirketten daha fazlası olarak tüm çalışan ve müşterilerimizde aidiyet duygusunu en üst düzeyde yaşatıyoruz.
Bu prensipler doğrultusunda tüm çalışanlarımız sorumluluk bilinciyle hareket eder ve işlerini sahiplenirler.
Sahip olduğumuz tüm değerler, dürüstlük ilkesi temelinde güçlenmektedir.
Uzmanlık Alanlarımız
Almanca konuşulan ülkelerdeki müşterilerle, 10 yılı aşkın süredir mükemmel ilişkiler ve deneyimler
İletişim
• Telefon
• Webchat
• E-posta
• Video
• Messenger
• Kalite Kontrol Birimi
• Şikâyet Yönetimi
• CIP Yönetimi
İş faaliyetlerinin yanı sıra, Lösev, Orman Vakfı, Sokak Hayvanları Projesi, Deprem Yardımlaşma Faaliyetleri (Erzincan...vb.) gibi konularda hep aktif rol oynayarak sosyal projeler ile fayda sağlamanın mutluluğunu da paylaşıyoruz.
Her yıl düzenlenen yılbaşı partilerimiz, organizasyonel tatil planları, bisiklet turları, doğa yürüyüşleri ve pikniklerimizde de beraber olmayı sürdürüyoruz.
Dört kolay adım
Sizi en çok heyecanlandıran pozisyonu ve çalışma bölgesini seçin.
Kişisel bilgilerinizi ve CV'nizi bize iletin. Almanca bilgilerinizi de eklemeyi unutmayın!
İşe başlamadan önceki 8 haftalık mesleki eğitim programımıza katılın ve donanımınızı geliştirin.
Müşteri hizmetleri temsilcisi olarak profesyonel ekibimize dahil olun ve birlikte başarılara imza atalım!
İşe başlamadan önce 8 haftalık kapsamlı bir mesleki eğitim programı sizleri bekliyor olacak. Mesleki yaşamınızı sürekli olarak geliştirecek şekilde programlanmış eğitimlerle gelişmeye ve ilerlemeye devam ediyor olacaksınız.
Güncellenen sistem bilgileri, alınan terfiler sonrası sahip olunması gereken yetkinlikler, birim değişiklikleri… vb. durumlarda her daim düzenlenen spesifik eğitimlerle mesleki donanımınızın gücünü arttırıyor olacağız.
Aramıza katılmak için aşağıdaki beklentilere uygun olduğunuzu düşünüyor iseniz başvurularınızı bekleriz.
Güncellenen sistem bilgileri, alınan terfiler sonrası sahip olunması gereken yetkinlikler, birim değişiklikleri… vb. durumlarda her daim düzenlenen spesifik eğitimlerle mesleki donanımınızın gücünü arttırıyor olacağız.
Toplam dört ayrı çalışma programı var. İş planlamaları tüm çalışanlara adil bir şekilde oluşturulur.
Günlük dinlenmek için 1 saat 40 dakika mola hakkınız var. Bir saat öğle yemeği molanız ve kalan 40 dakikada kahve eşliğinde dinlenme şansınız olacak.
Öğle yemeği seçenekleriniz oldukça çeşitli. Multinet kartınıza, aramıza katılır katılmaz günlük 200 TL değerinde yemek hakedişiniz yüklenmiş olacak.
Maaşınıza ek olarak, performansınız ve olumlu müşteri geri bildirimlerinize göre net maaşınızın en yüksek % 10 oranına kadar prim alma şansınız olacak. Ayrıca, iş planınıza göre disiplinli çalışmanız sonucu devamlılık primi de kazanmış olacaksınız.
Fazla mesai yaparak kazancınızı kendiniz belirleyebilirsiniz. Ve bu kazanç mevzuatın üzerinde avantajlı bir şekilde ödeniyor olacak.
Şirket bünyesinde 3 ayınızı doldurmuş iseniz yılda 8 kez ayakta tedavi, yatarak sınırsız tedavi imkanları SGK anlaşmalı tüm özel hastanelerde sizi bekliyor olacak.
Şirketin sunduğu diğer imkanlar hakkında detaylı bilgiye insan kaynakları departmanından ulaşabilirsiniz.
Yıllık tatil politikası ve izin haklarınız hakkında daha fazla bilgi için insan kaynaklarıyla iletişime geçebilirsiniz.
© 2014 Copyright